viernes, 4 de marzo de 2011

Contidos do Blog

Hola a tod@s de novo.
Esta entrada no blog ten como obxectivo explicar un pouco os contidos que paulatinamente se irán incorporando.
Como se trata dunha actividade académica, as entradas terán relación co seguinte:
  • Comentarios persoais acerca dos artigos proporcionados en clase, dos cales, sempre que sexa posible, vos proporcionarei o link; senón son accesibles gratuitamente online proporcionarei a referencia bibliográfica.
  • Entradas acerca dun proxecto de investigación que analice o impacto dunha empresa sobre o desenvolvemento local dun determinado territorio. Todos aqueles que me coñecedes ben xa adiviñariades que o terriotorio escollido é o meu concello, Pedrafita do Cebreiro, e a empresa, neste caso, vai ser a Queixería Castelo.
Pero o tema do desenvolvemento local tamén é un interese e unha motivación persoal, polo que ademais do anterior, sempre que me sexa posible, intentarei incorporar entradas ou documentos que me parezan relevantes e coherentes coa temática do blog.
E para todos aqueles que non coñecedes a miña terra tendes á vosa disposición unha serie de enlaces que vos poden ser de interese. E, por suposto, invítovos a coñecela...  

No hay comentarios:

Publicar un comentario